onsdag 21 november 2012

40år:)

Ja nu är det bara 60år kvar innan jag fyller 100.. hahahahaha..
Dagen har kommet då jag har fyllt 40.. känns väl igentligen inget men änndå så kommer ångesten smygande, varför vet jag igentligen inte.. men jag kännerd en finns där, konstigt nog..
Inte för att bli gammal, el kansje lite..men man sitter här singel mens alla andra er lyckligt gifta, förlovade el dejtar.. ok, ar ju min lille prins <3 men inte samma..

Har väl igentligen ingen lyst el tid å dejta någon änndå.. det kommer la en dag då det är min tur å finna den äkta kärleken :)

Blev inget vidare firing på själva dagen, för den spenderade jag på legevakten efter att ha ramlat på bussen å skadat ryggen :(
Så mamma måste ju komma upp akut på söndagen, så planen hennes gick lite i stup også ang min 40års dag, men samma det.. måste bara ha henne hit eftersom ja knappt kunde gå, då kändes inte dagen så viktigt..
Men på lördag skall vi gå ut äta, ett gäng..jag, Trulz, mamma, Cecilie&Ulrich, Sarita&Alice å kansje hennes farmor, Jenny, Melvin, Calle&Linnea, igentligen skulle min syster å Robin&Oliver komma men dom fick ingen barnvakt å mannen jobbar, så det skall bli trevligt:)
Hoppas bara ryggen är såpass ok att jag klarar av det!!

Så lite firing idag skall vi ha med tårta, skulle igentligen gjort den i måndags men haft så ont i ryggen.. så det blir idag:)

Bättre sent än aldrig..hihiihhi..


2 kommentarer:

  1. Grattis grattis igen! Vad hände egentligen när du trillade, var det halt eller körde busschaffisen som en blådåre som vanligt? Hoppas ryggen är bättre! Vi ses på lördag! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack tack..
    Lång historia, berättar när jag er dig:)
    Nja ryggen inte sämre ialf.. men fortsatt skit ont :(
    Ja det gör vi, kul:)

    SvaraRadera