torsdag 21 februari 2013

Tiden flyr iväg.............. 2år å redan 2013..

Ja då var det cirkus 3mån sen jag ens gick in här å tittade till min lilla blogg.. helt ärligt så har jag inte haft lust, å mindre tid..fast igentligen har man tid men man tar vara på den tiden till annat ;)
Men nu vill jag kansje igen skriva lite.. hihihi..

Trulz har blitt 2år, stor gutt nå.. å det är redan 2013.. s**t vad tiden flyr iväg.. åh mindre intressant är att jag fyllt 40år også, hehehe.. men d kan man inte tro.. hahahahaha..

Trulz har vart hos mormor&morfar i Göteborg å hälsat på under feb lovet, hela 9dagar.. det var skönt att vara hemma ensam, men fy vad tomt.. tänk vad livet var tomt innan mannen i mitt liv kom in i mitt liv, hehehe.. närå, men man gjorde väl annorlunda saker då..
Men skönt för oss båda att få lite "alena" tid, jag var tom ute å dansade med en väninna, drack öl, champis å dansade å hade kul.. nu tar d väl 2år tills nästa gång.. hehehehe..
Sen hemma ordnade jag lite inne på sovrummet, fick endelig upp Trulz bokstaver på väggen så det är vad jag kall visa idag :) en bra början el??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar