måndag 4 mars 2013

Jakke nr 2 ;)

Ja ja ja.. en del kansje lägger näsan där den inte skall vara.. men då får dom bara göra det.. för nu har jag köpt en jakke till, till Trulz <3

Vi vart bare inom Sandvika sentret då vi hade vart hos helsesöstern för att kolla Trulz fötter, det är sånn att han går liksom lite inåt, åh jag vill inte han skall bli värre så när han kommer upp i skolåldern kansje bli retad för det.. så lite annat som ja ville prata med helsesöstern om.
Ang hans fötter så gå många barn så, men inget ja skulle oroa mig för utan att dom växer ifrån det, så länge han inte snubblar då han löper, utan han har full kontroll på sina fötter, åh det har han ju med tanke på han löper ned för bakken i både is&snö.. hehehehe.. så det var ju skönt att inget som jag behöver tänka på.
Men så gick vi förbi G-Sport så såg jag en jacka om var turkis, men jag fortsatte gå för jag hade ju tatt på Trulz alla sina kläder..men exakt innan vi skulle gå ut så gjorde jag en U-sväng, tänkte måste bara in å kolla på jackan.. hehehe.. men då hittade jag en annan, en limegrön, drit kul :)
Så då köpte vi den også!!

Så nu kansje d räcker med jacker fremover.. ialf nu till våren og på sen kvällarna ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar