fredag 15 mars 2013

Vårdress- CHECK

Suttit å surfat efter vårdress / vinddress till Trulz, sett mig lite om vad det finns. Inte hittat någon som jag gillar. Kan ju som vanligt köpa Reima el Ticket, men tycker dom har så tråkiga färger :O ..
Men så en dag så hamnade jag bara på en sida åh DÄR var dressen som jag bara älskade og tyckte det var liksom lite Trulz ..hihihi..men tänkte inte mer på det utan surfade vidare..
Men nu igår trodde jag skulle bli helt språngande galen.. jag hittade inte sidan, hittade inte dressen som jag bara blev förälskad i.. :( letade å letade.. men nä fant inget..

Men var det så konstigt då??
Jag letade som en galning efter Cocoon.. men idag så fant jag ut av att märket hette Racooon.. hahahaha.. skrattade för mig själv..
Så nu idag beställde jag den å den kommer la nästa vecka kansje:)

Hoppas Trulz blir glad han med <3



1 kommentar: