söndag 25 mars 2012

Min familje

På Trulz barnehage så har varje barn sitt collage där det är Min familje.. så klart måste min lille oxå ha ett:)
Så nu ikväll så har jag suttit å klistrat, klippt, ritat, skrivit, tänkt..hmm, ja sant asså..hehehehe..
Tror det blev ganska bra.. el det ser sån ut ialf..
Men jag tror inte det blev som jag hade föreställt mig att det skulle bli, hade en helt annan plan.. hmm, rart igentligen el hur??
Men huvudsaken man ser Trulz familj ialf, så han själv oxå kan säga en dag: det här är min familj, jag hade både en Svensk&Norsk;)
Hihihihi..
Såhär blev den ialf <3

2 kommentarer:

  1. JÄttefin! Undrar om vi också ska göra en sådan till Melvin sen?! Stolen som Melvin satt i är köpt på Jysk :-) Vi valde röd för vi gillade den bäst, men den finns i blått också.

    SvaraRadera
  2. Ok, trodde det kansje var Ikea..
    Men den jag menar är mjuk, å man kan fälla ut den så kan man ligga i den.. hehehehe..
    Ja kansje, det beror la på er barnehage har sådanT:)

    SvaraRadera