lördag 7 april 2012

Glad Påsk :)

Kansje Trulz är för liten för att fatta innehållet av själva påskgubbe och påsken, men jag vill att vi sedan skall kunna titta tillbaka tillsammans och se på bilder å då kansje han kan minnas:) ialf för mig är det viktigt med traditioner, lite av en traditions"guru", hehehehe..
Måla ägg kände jag väl han vart lite för liten så det får vi bara ta nästa år, påskpynta med ris&fjädrar det droppa jag detta året med, men självklart påskgubbe&påskägg!!

Så jag måste ju bara måla honom till en liten påskgubbe;)
Han satt så fint på sin stol.. helt stilla när jag målade honom.. sen fick han titta själv i spegeln, åh han hade bara ett smil i ansiktet :)
Men när han sedan var klar så gick vi till den stota spegeln, åh det, det var skummelt.. hihihi.. men till slut verkade det som han faktiskt tyckte han själv var väldigt stilig;)





Påskägget var nog roligare för mig än för honom..men jag gav honom det å han öppnade det, tog ut allt som var inne, smaka ialf på chokladen, sen bara slängde han allt ut.. men han har ialf fått ett påskägg;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar