torsdag 14 juni 2012

Första sydenturen med ny koffert:)

Resa resa resa.. det gillar väl alla, jag har tyvärr inte rest så mkt i mitt liv, kansje för at jag haft ett förhållande där killen faktiskt inte gillade resa, vad vet jag??
Men har alltid sagt att den dagen jag får barn skall jag RESA RESA RESA :) nu är den dagen kommen!!

Hade ju velat resa förra året tillsammans med Trulz, men efter mkt tankevett så bestämmde jag mig för att vänta 1år till, då han kan njuta av badningen, maten å följa med:)
Är jag väldigt glad för idag!!

Nu drar jag&Trulz samman med Martine&Malik en vecka i augusti till Bulgaria, Hellas el Spania:)
Vi har sett så mkt olika, fina hotell att vi faktiskt inte kan bestämma oss vart vi skall åka, mig spelar det ingen roll, bara det är bra hotell, nära stranden, bra med barnbassäng og lekeplasser og inte allt för långt till shopping, hihihihi.. för det måste man ju få med sig..

Så redan nu måste jag börja planera lite inför resan, ganska skönt att göra det så har man det gjort liksom.. kansje skall skriva en sådan CHECK lista, hmm.. ja det gör jag nästa gång så kan jag bara boka den av..hehehehe..

Men det första var ialf som jag kan CHECK av var Trulz nya Trunk koffert:) ..så kul.. det blev en löve (lejon) stod lite å vela mellan löve og brannbil.. men tänkte att löve er coolt ganska länge, mens en brannbil kansje han tröttnar på liksom..
På nätet då jag&Martine kollade runt så hade dom en kul grön Dino, men det var ifrån USA så den fanns inte här hemma..
Men jag tänkte jag skulle stascha den lite, sätta ögon, vassa tänder mm.. hehehehe..så den blir riktigt kul..:)

Men han älskar ialf sin nya Löve koffert :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar