onsdag 20 juni 2012

Resan beställd:)

Men skrattar efter idag, för jag&Martine hade både kollat in resor till Hellas, Bulgaria og Spania.. för det var dit vi ville dra.. men det slutade med att vi beställt resa till Tyrkia.. hehehehe..

Helt ok för mig, jag har vart där förut, så igentligen ganska bra när man ialf reser med barn att man vet vart man kommer:)
Alltid kul å resa till ett nytt land, som Hellas var ju min favorit innan, har aldrig vart där, dod mat mm..
Men sist jag var i Turkiet gillade jag mig:) god mat, billigt, god öl.. och trevliga folk:)
Vet att många bara tycker att Turkarna är så J*A jobbiga, men man behöver ju inte snacka m dom el hur?? hihihi.. bara gå därifrån:)

Men skit fint hotell ialf, nära strand och centrum och det är viktigt!!

Några bilder:




2 kommentarer:

  1. Endelig kan jeg kommentere på bloggen din! Å følge den. Jeg bytter over til blogspot igjen. liker ikkke blogge på den andre plattformen :) Gleder meg til tyrkia, ikke lenge ignen nå, bare 2 uker

    SvaraRadera