tisdag 19 juni 2012

Renoverings etapp 1..

Sitter här i MIN lägenhet å skrattar för just nu ser den ut som en Dalmantin..hahahha..
Hela morgonen har jag spacklat på lister, vägg, tak.. inför målningen som snart kommer:) skall bara vänta till fredag då skall jag slipa ned allt å se om jag verkligen gjort ett bra jobb:)
Känns lite som om jag inte gjort det för det gick så fort.. hmm..men Tom, killen som skall hjälpa mig med mitt nya kök skall komma på torsdag ( å han er snickare;) då kan jag alltid fråga honom om det ser bra ut?? Nervös bara han skall säga ÅH NEJ NEJ NEJ...................scary, men det kan la inte bli mer än bra, el??
Ja ja.. huvudsaken att det ser bra ut.. är ju faktiskt ingen hantverkare.. hehehe..

Men det är faktiskt kul att kunna renovera sin egna lgh med dom medel man har, bortsett att man får köpa lite oxå då:)

Nu är ialf renoverings etapp 1 klart!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar