fredag 4 november 2011

1 års inbjudningskort klara:)

Idag har jag gjort klart Trulz inbjudningskort till hans första kalas:)..satt ganska länge igår å kollade på vilket slags kort jag ville ha, men jag tror detta kommer bli supert!!

Hans första kalas har vi i våran nya lägenhet och jag hoppas vi fått ordning tills dess, mamma kommer ju hjälper mig men det är ju som sagt mycket som skall göras, huvudsaken det är hemtrevligt ialf:)

Även suttit funderat på vad man skalla göra till en 1åring, kakor?? tårta?? lekar?? godispåse?? .. men jag har kommit fram till att jag skall laga en pannkakstårta med hemlagad glass, sen kansje baka några vetebullar, ha frukt mm.. i godispåarna kan det ligga majskrokar, frukt, kansje ostbågar.. till dom stora barnen, som hans kusiner Robin&Ollie, å Ulrich dom får väl lite gotteri i sina..

E kansje inte att Trulz uppskattar denna födelsedagen, men jag gör det å vill att det skall bli en bra sådan..


Man träffas, äter, leker å skrattar, lyssnar på musik mm.. så blir det toppers!!




2 kommentarer:

  1. weii!! det blir verkligen toppers! ser verkligen framemot kalas hos Trulz! kommer bli det bästa 1-års kalaset någonsin.. <3

    SvaraRadera
  2. Nja, hoppas det ialf.. inte så många barn, men nog lika bra det eftersom det är hans första..
    Planlegging, planlegging..hehehehe..

    SvaraRadera