söndag 13 november 2011

Himlen tog en ängel

Nu har det gått ett par dagar.. har försökt sluta tänka på det, men det ligger där hela tiden å jag tänker tillbaka då jag var liten..

I torsdags morgon fick jag ett mil av min väninna " C " , att hennes mamma hade gått bort..
Jag vart tvungen att läsa det flera gånger för att fatta att det var sant det hon skrivit..
Blev helt, finner inte ord..
Jag ringde upp henne å  andra luren fick jag bara höra en lessen " C " som bara Maria, jag kommer inte klara detta..
Uff å uff, vad skall man säga till någon som förlorat det som är det viktigaste i ens liv, ens egna mamma..

Kan inte ens tänka själv hur det skulle vara att förlora min mamma, ok jag vet ju att det kommer hända en dag.. men det är många år tills dess.. kan jag alltid hoppas på ialf..

Mina tankar går till min väninna, hennes familj efter det tragiska som hänt..
Tänker på dig massor "Baj-Fis " <3

1 kommentar: