måndag 30 april 2012

Dagis presenter:)

Att få presenter från sitt egna barn är ju något alldeles speciellt:) åh spec om dom har gjort dom själv..
Eftersom jag själv jobbat på dagis och suttit där med dom små å lagat alla dessa presenter med barnen och lagat till deras föräldrar, så var det något underbart att själv få något:)

Nu har det hänt..vad glad jag blev <3
Innan påsk så målade dom små krukor och sådde något i den, vet faktiskt inte vad det var.. för innan vi fikk hem den så var det alles ruttet.. men samma det, nu kan vi plantera något annat i den:)



Sen nu i fredags då mamma hämtade Trulz, då hade han målat en teckning:)


Världens gladaste mamma <3


2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt och åh så gulligt! Längtar tills jag får hemmagjorda presenter av Melvin och Linnéa :-) Melvin älskar att måla, han målar varje dag och bara tjuter av glädje när jag plockar fram kritorna och hans bok :-) Fortsätter han i dne här takten så får jag snart köpa en bok till, till honom :-)

    SvaraRadera
  2. Ja T älskar oxå måla, men när han väl är hemma så vill han bara leka m sina leksaker, gosa m mamma å katterna..han målar ju på dagis;)

    SvaraRadera