söndag 30 juni 2013

Matboks i boks ;)

Ja såklart skall man ha ny matboks om man skall begynne ny avd, å dessutom en större en :)

Surfat runt å kollat vad dom har att erbjuda, jag hittade en som jag sedan gikk till butikken för å se den live, ÅH den var fin ass..så den skall jag ha.. man måste ju då 2st för en dag i uka är det ju matpakke ggr2..men tror ja behåller den ena Cars boxen, den är inte brukt så mkt.
Den jag hittade kan han ha länge, om jag nu vill han skall ha det, hehehe.. men d var sån som man kan lägga kylelement i, den dock var då lite dyrare, men den var cool:).. så kan man byta bild på den om man vill.. jag fastna för den med sjörövare:) men den med dino's var også fint, men han kommer få välja sj:)

Han elsker ju Jake&sjørøverne :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar