torsdag 27 juni 2013

Ny avd till høsten :)

Tänk att Trulz har gått snart 2år i bhg..tiden går så fort :)
Så til høsten flyttas han till Tyttebær, nästan alla 3åringar från Blåbær flyttas, så han får alla sina kompisar m sig :)

Så då var det dags gøre nye navnelapper:)
Så här blev dom:


Sen funderar ja på köpa ny matboksar, men han älskar ju fortsatt Cars, men kansje kan køpe nye :) vi ser får se vad finner..
Køpe lite nye klær till bhg e väl smart køpe in med..
Finner säkert alltid ngt..heheheh..

2 kommentarer:

  1. Så fina :-) Jag funderar också på det där med matbox men samtidigt tycker jag de M har är väldigt bra och ska nog leta efter lika dana till Nea fast rosa då. Men om jag ska köpa nya vet jag inte om jag ska en stor box eller flera små, han ska ju ha 3 matboxar med sig om dagen, likaså Nea... svårt det där... var beställde du förresten namnlapparna?

    SvaraRadera
  2. Ja får se om vi finner ngn ny matboks, ellers får han bare ha dom Cars, han liker ju dom :)
    www.askeladden.no

    SvaraRadera