onsdag 5 juni 2013

Positiva FRAMSTEG

Livet är inte alltid så lätt.. åh i måndags hade jag långt ifrån en bra dag..
Det började m att jag inte kom på träning, kärringen på patientreiser slängde på luren..BAD CHOICE ;) ..sen fortsatte det bara..hela dagen, knät svullna å jag blev lessen å arg å trött på allt..uff..

Men solskenet kom då jag hämta min lille prins <3 , tur han lyser upp dagen för mig när han kommer hem.. även om han har sina " trossige" ting fö seg..hihihi.. men det er lov..

MEN idag kom framsteget som jag så länge väntat på............................JAG HAR CYKLAT :) ..well, cyklat å cyklat, kommi meg runt på cykeln ialf, röven den svängde ju med då..hehehehe.. men fysion min sa att röven din får svänga med.. hahahaha.. huvudsaken vi gjorde framsteg å dom kom deg runt!!
Sant og riktig..

Men detta behövde jag ass..
Äntligen ett framsteg som jag gillar.. men bara för jag kom mig runt på cykeln så menas det nu inte att ja skall typ cykla till bhg, nu får jag bara vänta en stund tills d helt sikkert jag kan cykla, så jag absolutt ikke överanstränger mig!!
TÅLAMOD..
Hmm, ngt man köper på butikken tro ??.. hehehehe..

Men en fin dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar