söndag 17 juli 2011

Borta bra men hemma BÄST:)

Ja, då har jag&Trulz vart i Göteborg för första gången, vi tog tåget och det gick hur bra som helst, han är bara så snäll..
Satt i en stille vogn, i en liten krok med 4:a andra mammor, varav 2st Svenskar. Så nästa tripp vet jag vilken plass jag skall beställa:)Vi fick oxå oss en liten busstur för dom bygger om så vi bytte till buss i Trollhättan, där hade dom ingen bilstol så Trulz fick sitta i min famn, men det gick bra, men hade det vart längre än 1timma så hade dom fått ordna en, för tänk om..............

Väl nere i Göteborg å uppplockad av Dani&mormor å hem å äta Svensk pizza, YUMMI var det var gottit, hehehe..fick Trulz träffa sina kusiner Robin&Oliver, lika kul som första gången:)

Veckan gick fort, vi han med å träffa Petra,Kerstin&Milo, tog en fika på David..
Träffade även Cicci&Stella, å Stella blev nog förälskad i Trulz för hon skulle pussa honom hela tiden <3, dom skall komma upp å hälsa på oss innan Cicci skall börja jobba.
Åh så Mimmi såklart, hon var med flera dagar, det var kul.. men även hon skulle jag/vi tycka var kul om hon kom upp, men tror kansje det blir till hösten, men det går ju lika bra, för som vädret ser ut idag så kan man inte tro det är sommar, hmm..

Moster Anna har gått med Trulz på gården, det tyckte han var gör kul:)

Men nu är vi äntligen hemma igen.. som sagt borta bra men hemma BÄST:)

Imon blir det en spännande dag för mig&Trulz, nu är det ca 3veckor sedan vi var hos MajBritt/helsesöster å vägde Trulz, det skall vi göra imon kl.11, väga, mäta&huvudmått, det skall bli kul:)
Han vägde sist 6425, så jag tror 6750:)

Matdags för mamma:)

1 kommentar: