söndag 31 juli 2011

Fotofantasten..

Älskar ju fotografera, mest som hobby, men skulle vara gör skoj att bli "PRO" liksom..

Var inne på fotoknudsen här nede i Sandvika, så himlans schyssvo kille som jobbar där, han hjälpte mig så att nu har jag en knapp med bara s/v bilder, å det är verkligen fint å ta..
Snackade lite med han om dom hade typ några fotokurser, å dåsa han JA, å jag bara åh, vad bra.. det var inte så dyrt heller, typ 800 :- för grundkurs med Canon. Kollade deras hemsida men hittade inte, så jag tar mig en tur ned å ser om han kan hjälpa mig igen. Då jag var där sist så visade han mig ett gör schysst objektiv, MACRO, tar gör när bilder, å sånt gillar jag, men tänkte att köpa det, men tror jag skulle vilja lära mig mer om min kamera som jag har innan jag köper ett nytt MACRO objektiv, hehehe..

Har liksom en liten dröm, typ xtra hos en riktig fotograf, som typ lärling, hade vart skit kul.. men drömma skall man el hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar