tisdag 19 juli 2011

Förvirring :/

Blir ganska förvirrad..

Var hos helsesöster MajBritt igår, då pratade vi lite om ammningen, hon tyckte jag skulle låta bli amma Trulz på natten då han vaknade, el om han inte vakna så skulle jag inte väcka honom.
Gjorde detta inatt, hmm.. för det första ville Trulz inte somna om, sen var mina bröst så hårda på morgonen att det var obekvämt illa :( så ärligt vet jag inte om jag gör samma inatt. Vaknar han får han mat, har han inte vaknat så väcker jag honom vid 03-04, det är ju inte så att ja väcker honom, utan både han&jag gör ju denna måltid i koma, haha..

I mellanåt kansje man skall göra det som känns bäst i hjärtat, även om annat säger annat..
Vi ser hur denna natten blir, jag vet ialf att mina bröst kommer må bra:) Godnatt!!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju pumpa ut mjölken om det blir för jobbigt att inte amma.. <3

    SvaraRadera
  2. Men jag pumpar inte mitt i natten :/ då får jag aldrig sovit..
    Har gjort så att han får nattamat å då har vi somnat om som vanligt:)

    SvaraRadera