torsdag 28 juli 2011

En i gänget ;)

Efter ett långt, passionerat förhållande till min "tjockis" tv, så gjorde den slut med mig i söndags, så det var ju pallra mig till affären å köpa en ny, en LCD tv, som alla andra, el ialf en sådan där stor sak..
Först sa jag 32, sen 37, sen 40.. det slutade med 42tum.. hahaha.. ja ja, lika bra vet du!!

Men det är så konstigt, dom är så verkliga, som om dom var inne i min stue.. hmm.. satt å kollade CSI igår, åh SHIT det var som om dom bråkade framför mig.. tänk om ja då skall kolla skräckis, kommer ju inte jag våga, hehehe..

Men blir nog bra eftervart!!
Mysigt ialf åh ha en sådan tv då jag&Trulz kan kolla film tillsammans, om vi inte ligger i min säng.. hihihi..

Men nu skall jag gå kolla lite på min nya tv.. innan jag måste lägga mig innan min lilla glada undelat vaknar:)

NattaKLEMZ

1 kommentar:

  1. Hehehe...så det kan bli börjar med en 32" och slutar med en 42"

    SvaraRadera