onsdag 17 oktober 2012

Barnehagetider

Trulz storkoser sig på barnehagen, vilket är så himla skönt..
Det tog ju dock en stund innan han blev varm i kläderna och var gör lessen när jag lämnade honom, åh jag ringde var dag efter en 30min, åh då hade han slutat gråta..men när han väl blitt trygg så är det bara Ha d mamma <3 ..åh det känns så underbart..

Lite slitsamt sen ferien har vi haft, för då var han ju fri i nästan 5uker.. så nu först förra veckan så har han blitt trygg igen å säger Ha d mamma..
Trodde aldrig det skulle gå över, men det har det gjort å han löper in till dom andra barna..
Men värre då vi skall gå hem, då skriker han av ilska att vi skall gå hem..hihihi.. men det säger ju bara att han har det så bra..

Då kommer vi till ämnet med barnehagetider..
Jag har ju än så länge kunnat lev Trulz runt 9, å hentet han runt 15 efter mellanmålet..vilket har passat bra..
Men idag efter att han blev så arg då vi skulle gå hem, så funderade jag: kansje skall jag hämta honom senare??
Pratade lite med fröken Line, men hon tyckte att jag skall ta vara på denna tiden, då jag fortsatt kan.. att han inte får leka efter mellanmålet gör inget för han leker hela dagen..

Tänkte ju på det.. njuta av att kunna lämna honom en tidspunkt som passar oss, åh hämta honom en tidspunkt det passar oss.. för det kommer den dagen då han skall vara där kl.0730-16 .. å det är långa dagar.. så nu är det bestämmt, njuta så länge jag har möjligheten å kunna bestämma själv när jag skall hämta min son <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar