måndag 1 oktober 2012

Bursdagsgave

Jag har redan börjat handla lite presenter till Trulz när han fyller 2år.. dels för jag faktiskt inte vet vad han sen skall få till julklapp..
Sen är det gör svårt å köpa till en liten kille som har allt;)

Jag har köpt ett sengesett med Rorri, han bara elsker denne bilen, skall försöka finne en bil oxå.. köpt en liten väska som han skall lägga sina bilar i, typ som han kan ta med sig om vi ex skulle ta tåget till gbg någon gång el om han skall åka ned till mormor..köpt en ny matbox, såklart i Cars..hehehe..åh så har jag også köpt en sparkesykkel:) såklart i Cars.. hihihihi..en namnskylt som vi sedan skall laga tillsammans, en sådan måste han ju ha på sin dörr, trots att dörren även är min;)

Tillbaka på denna Cars sparkesykkel.. nästan alla barn på gården har sånna, Trulz har vart väldigt intresert i att testa, men har inte helt klart det..
Igår var vi ute med nabon&deres jente, Sarah3år.. hon har en sparkesykkel, så Trulz fikk pröve den og han klarte det..
Så då sprang Maria mor upp å hämtade hans 2års gave..han blev så glad..han sparka inte rikitgt på den då..men det kommer..
Jag var ialf glad att jag tog den fram nu så kan han sparka inne å sånna dagar som det var igår:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar