torsdag 4 oktober 2012

Mitt nya kök:)

ENDELIG ENDELIG.. är mitt/vårt kök klart:)

Det tog sin tid asså.. fast det är ju inte så konstigt när man hade en vecka på sig då Trulz var nede hos mormor&moffa, så kan man inte hålla på för sent heller.. dels grannar og sedan så hade ju min snekker en dagjobb også så han kom ju till mig efter sitt ordinarie jobb:)

Men jag är så MEGA förnöjd!!
Jag har gjort massa själv, och det är nästan det bästa:) ..
Självklart har snekkern min, Tom varit där.. men han har typ visat mig hur det skall gå till så har jag fått göra det då han vart på jobb på dagen så har han kommit och tittat sedan om det vart ngt att klaga på..men ikke sa Nicke;)

Han tycker jag gjort en gör fin jobb, vart duktig, velat lära mig.. det har väl nästan vart det roligaste för honom att lära mig:)

Det enda som jag inte kan ropa hurra för.. det är det stora hålet i sparkontot.. hehehe.. nei da.. men jag sa att det skulle inte kosta mer än 35, så det slutade på 45, sen har jag oxå lagt kansje mera pengar vid sidan som man kansje inte tänkt på.. men skit samma ( ursäkta språket) men nu har jag en grundigt kök från top-till-tå, med riktiga hantverkare och en liten handywoman som är mig själv;)
Jag får tänka att den dagen (om jag skall sälja) så går ju min lgh upp i pris när man renoverar:)

Lägger in ett litet collage på köket mitt:)




2 kommentarer:

  1. Fasiken vad du är duktig Maria och dessutom fixa det när du är ensam med Trulz! GRYMT imponerad! Vi vill slipa golvet här men vet inte hur vi ska få ihop det och då är vi ändå två vuxna.... Måste också säga att det blev grymt snyggt ditt kök! Önskar jag hade ett lika fint kök jag :-)

    SvaraRadera
  2. Tusen takk J..
    Det kommer du få hjärtat mitt <3..
    Bara säg till om ni behöver hjelp..jeg har blitt en ordentlig handywoman:)

    SvaraRadera