måndag 29 april 2013

Hellas i sommer :)

Suttit nu ja ganske lenge å tittat på resor, Spania, Hellas, Bulgaria, Kypros, Kanarie, Mallorca.. men har liksom väntat å väntat.. på vad vet jeg igentligen ikke :O

Vill att jag&Trulz skall ialf resa en uke var sommer, da mener jeg till syden.. sen kansje man gör andre reiser utöver.. men just den biten med att  flyga till ett varmt land..
Jag vill att han skall få uppleva det som jag aldrig fick..
Förra året var vi i Tyrkia, å han snakker fortsatt mye om det.. men det er ju för att vi ser på bilder og snakker om det, men sen tror jag barn har mer komihågminne än vad vi igentligen tror:) så bra erfarenhet för Trulz også :)

Så i torsdags så var jag inne på finn.no, tittade på nästan dom samma resorna som jag gjort innan.. men så kollade jag igen på det hotellet som jag tittat på innan, var lie ting som jag ville veta så jag ringde og frågade..
Hun jeg snakke med sa att barn är i fokus på detta hotellet og jeg kommer ikke bli skuffed, spec för det fina priset..

Så jag bara beställde og betalde..
Så nu reser vi den 18/8 kl.8.20 till Rhodos :)

Har visat Trulz og han gledjer seg :)
Det skall bli kul å mysigt.. sen lite sånn att det bara är vi två..men vi kommer storkose oss..
På ett sätt bra å vara ensamm för då kan man göra exakt som man själva vill, man behöver inte tänka på ngt/ ngn annan..å det kan vara skönt för mor&barn <3

Kommer bli stas!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar