torsdag 4 april 2013

Trampoline time ;)



Har haft det i tankarna ganska länge, men har liksom aldrig fått tanken videre..men sen også för att trampolinen låg i boden ÅH där går ikke jeg ned asså, stora ederkopper som tennisbollar.. FY ..
Men tanken blev större efter vi vart på Leo's Lekeland då Trulz hoppade som bara den på stuttsmattorna där.
Men nu när mamma är här så tänkte jag nu skall mamma gå ned för hon är ju inte rädd för dom..

Köpte denna trampoline innan jag blev gravid, skulle hoppa/ träna hemma, men så blev jag gravid så fick man ju inte hoppa..

Det bästa jag gjort å ta upp den, han hoppar typ hela tiden og han blir bara järvare å järvare.. hihihi..
Bra träning för benen å balansen :)
Han bara älskar den..
Det enda är la att den får nog stå kvar inne i stua, hade ju tänkt ställa den inne på rommet hans, men då tror jag inte att han skulle hoppa lika mye, så den får stå i stua helt enkelt :)


2 kommentarer:

  1. Så bra. då kom den till användning!

    Har han fått eget rum?

    SvaraRadera
  2. Nej vi deler fortsatt rum :)

    SvaraRadera