lördag 20 april 2013

Sykkel.............................

Ja denna sommaren är ju Trulz 2½år, fyller 3år i dec..
Förra sommaren var han för liten för en cykel så jag köpte en sparkesykkel, som han igentligen skulle få då han fyllde 2, men han fick den på sommaren.. han var väl inte så gör glad för han klarte ikke helt sparka iväg på den.. men det kan han ialf nu..hihihi..

Nu den sommaren så är det ju vanlig sykkel som skall köpas..
En del har då sagt att köp en balanssykkel..hmm, har jag då tänkt, för jag har hört många som haft balans sykkel å deras barn har inte velat / kunnat cykla på vanlig sykkel efteråt..
Men vf jag inte väljer köpa en balanssykkel är för att då skulle jag köpt en sådan redan förra året, för om jag köper en nu så kommer han inte vilja ha den mer än till nästa sommar då han vill ha en STOR GUTTE sykkel..

Hade ju sett en Cresent på cykelhuset förra året å var ganska klar för den detta året..men så satt jag googla runt lite å hamnade på Jollyroom, åh där hade dom bara den rätta cykeln för min lille..en CARS SYKKEL :)

Så nu har jag beställt den så den kommer la i veckan, så då är det bara cykelträning som gäller :)

Hoppas han blir glad <3


1 kommentar:

  1. Supertuff! Nu vet ju jag redan efter att ha läst på FB att han är megastolt men att han ännu inte sitter PÅ cykeln utan håller sig brevid.. Mosters kille! Ta det säkra före det osäkra ;)

    <3 <3 <3

    SvaraRadera