söndag 14 april 2013

Svømming :)

Svømming er gøy syns Trulz :) han blir finkare å flinkare..
Kommer väl ihåg då han bara var 5mån då vi var första gången i bassenget, det var spennede men änndå lite skummelt..
Nu idag så bare slänger han sig i vannet, det enda er ju att han fattar ju inte att han inte kan simma enda..hehehehe.. även om man försöker berätta för honom så fattar han inte det änndå..hihihihii..

Nu sedan jag har op mig så går mamma med honom og hun ser ju vilken skillnad det har blitt sedan hon var med då i April förra året, då jag også hade op knät..
Hon tycker han har blitt så duktig :)
Nu sist var det fotografering, men jag tycker inte att bilderna vart så bra som dom vart innan, alla bilder togs från sidan, å mammas armar vart i vägen. hmm..

Men kula änndå :)




1 kommentar:

  1. Såå häftigt! Jag längtar till det är David och min tur..

    SvaraRadera