måndag 17 oktober 2011

BAD mama :O

Kænner mig som en bad mama idag..
Skulle på ett vældigt viktigt møte ang mitt jobb, så hade jag bara en væninna kvar att fråga om hon kunde passa Trulz, annars brukar ju hans tante passa honom, men nu har hon begynt å jobbe så det gick ikke..

15min efter jag hade gått børjade Trulz att gnælla.. å sen var det iång med gallskrik.. å men tanke på hans decibell såklart han væckte hennes son som belv livrædd å vakna till gallskrik..
Så sådær høll dom på i omgångar en timma..

Åh dær satt bara jag på møte å visste nada.. jag hade ju stængt av telefonen, men det hade jag sagt inna..
Hann inte en ut genom dørren på personalavd før att ringa å høra hur det gått, det enda jag hør ær det vælkænda skriket från min goa lille Trulzemannen som gallskriker..

Stackars min veninna, hon var helt slut då jag kom..
Stackars min lille son som trodde hans mamma hade læmnat honom før gott..

Jag vad skall jag gøra.. fick så dåligtsamvete øver hur illa hon haft det med mitt skrikande barn.. kan inget annat gøra æn be om ursækt..

Men nu har vi prøvat å det går inte.. kansje ær dom før små, el ær før mammiga.. jag vet ærligt inte alls..

Sen gick vi hem å Trulz somnade så gott å stilla i vagnen..
Næ vi kom hem så var det bara kos kos kos, hela tiden.. han var som ett plåster på mig..
Stackars lille vænnen min.. min lille gulliga søta son..

Uff.. BAD MAMA!!

2 kommentarer:

  1. Nä inte bad mama! Bara en liten T som saknade sin mamma jättemycket. Och som vi sa så hade det kanske gått jättebra om jag bara hade haft T att ta hand om. Och som jag också sa innan, ingen fara Maria, nu har vi provat och provar man inte får mna inget veta...eller hur!? Men vet du vad? Jag tycker dock vi ska sitta och fika och låta barnen leka som de gjorde igår efter passningen :-) det var jättetrevligt! Vad säger du om det?

    SvaraRadera
  2. Næ vet detta J, men som mamma kænner man sig bara hur hemsk som helst el hur?? Du fattar..

    Ja det var gør mysigt..det gør vi om, hemma hos oss hade vart kul, før ni har ju igentligen aldrig vart hær..:O

    Som du sæger man man prova innan man vet!! Nu gør vi det!!

    SvaraRadera