måndag 31 oktober 2011

Yeiiiiiiiiiiiiiii

I lördags så höll vi på här hemma jag, Trulz..såklart;), mamma/mormor, moster Anna å montera min nya säng..
Åh självklart mitt i allt skruvande skulle lilltassen vara med å "hjälpa" till , hehehehe.. han gjorde så gott han kan, om inte han skruvade så hjälpte han till å liva upp hela rummet med "da da da.." så vi skratta å hade det kul samman..

Helt plötsligt bara.. så står han upp alles själv, utan händer :) .. det varade bara för någon minut eller två.. men han stod själv, helt själv!!
Innan har ju jag hållt han i händerna å sen släppt dom, men då har han oftast ramlat framöver till mig.. men nu gjorde han det helt själv..
Alla bara.. TITTA.. han står själv!!
Sen så stod han å höll sig å skruvade viddare.. hehehe..

                                          <3 Min stora kille <3

1 kommentar: