onsdag 26 oktober 2011

Besök i hemmastaden..

Ja då har jag&Trulz vart på besök på min gamla hemmaplan, Göteborg, Västra Frölunda..
Så konstigt att jag kan säga besök, när det är här jag kommer ifrån, men det är väl så att jag har gjort mig så hemma i Baerum att det är mitt hem numera;)

Denna gången var det ingen som visste att vi skulle komma, inte ens min syster, hehehe.. henne överraskade vi och hon blev som vanligt så glad att hon börja nästan gråta..hihihi..morfar&mormor, å Mimmi visste oxå såklart!!
Men det var gör skönt att ingen visste vi skulle komma, det blev liksom ingen stress med att den å den å den å den ville träffa oss, utan dom man träffa träffa man.. bra ide till nästa gång..

God mat som vanligt till bords, å mamma/mormor passa xtra på lilltassen så han har stor kost sig:)

Det enda som var synd var att trulz blev sjuk, el han är sjuk, förkyld.. så igår var vi hemma hela dagen.. åh nu börjar jag bli sjuk..*suckar*.. ja ja, bara bita i det sura äpplet å hoppas tågresan går bra!!

Fått handlat lite idg med, lite kläder.. tyckte Trulz behövde lite mera, för han om någon har ju inga.. hahahaha.. handlade för 2000:-, hehehehe.. köpte kläderna han skall ha på sin 1års dag..så söt, kult.. hehehehe..

Nä nu natten på denna Maria mor, upp imon å ta tåget HEM!!

2 kommentarer:

  1. tack för denna underbara gången! Jag älskar Trulz och att det är jag som är moster till honom! En stolt moster har han.. Puss och kram och jag önskar er en trevlig resa hem! Men vi ses ju snart igen :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Tusen takk.. <3
    Ja vi ses snart igen..
    Han älskar sin moster oxå:)

    SvaraRadera