onsdag 12 oktober 2011

Ny fas??

Nu har jag inte skrivit på en stund, har igentligen haft massa å skriva om men har faktiskt inte haft lust/tid/ork..

Tror Trulzemannen kommit in i en ny fas i hans utveckling..han blir gør fort lessen, han kan ramla å slå sig, visst han børjar gråta.. men bara lite kos så ær det borta..men skulle jag bara førsvinna før ett kort øgonblick, ex i affæren, så han inte ser mig.. då børjar han gallskrika, å det går inte øver nær han ser mig.. næstan som han ær rædd tt ja skall førsvinna..
Som nær vi skulle åka med tante till tandlegen, da sitter han ju dær bak, men han bara skrek å hade hænderna upp som om ta mig upp mamma, hænderna skakade på han..stackars lilla gutten min:(
Det var bara før mig att sætta mig dær bak med honom..

Åh så har han blitt så flink, ny kryper han i 90km fram øver hela lægenheten:) så søt å verkar vara så stolt att han kryper:)
Å han går runt hela stuebordet:)

2 kommentarer:

  1. Åh den perioden är nästan slut här...tack coh lov! Jag hoppas dock inte han blir sån på måndag, för du vet gråter T så gråter M och det fixar jag nog inte själv....

    SvaraRadera
  2. Hehehe, men kansje bæst ja tar han med.. før det kan ju inte jag veta el hur??

    SvaraRadera