måndag 31 oktober 2011

Snäll el ond Gremlins..

Uffameii.. känner mig lite elak, lite ångest.. men asså, Trulz BITS, det gör ju gör ont :(..han biter mig i axeln, eller om han skall ställa sig upp, det med han skall ställa sig så är det som om han skall hjälpa till med munnen..ok, den fattar jag.. men när han kelar i famnen så bara biter han mig i axeln.. det gör skit ont, klart jag försöker att tänka att inte ryta till, men det gör så ont att auto jag bara skriker AJJJJJJJJJ, nej, det där gör ont asså!!
Så blir han ju gör lessen å börjar gråta.. riktigt oxå, jag har även föröskt att tänka mig för å inte säga aj så hårt, men även då så börjar han gråta.. det är ialf garanterat att han fattar ordet nej!!

Som igår.. satt han i famnen å vi satt å tittade på foton, jag hade just satt på mig mina glasögon, han tittar väldigt rart då jag satt på mig dom..
Så skall han ta tag i dom, åh jag bara nej.. vet ni vad han gör?? .. Han tar upp sin hand å skall "slå" mig i ansiktet!!
Kansje inte skall kalla det slå, han förstår ju inte det..men som vanligt blev han ju gör lessen när jag sa till honom.. men det är ju bra på ett sätt för då fattar han ialf att nej är inget bra..

En tand å bits.. tänk när han får hela munnen full.. hehehehe..



2 kommentarer: