fredag 30 september 2011

Min nya cykel:)

Cyklar cyklar cyklar.. jag&cyklar, det är noe speciellt asså..älskar cyklar, helt gal i cyklar..men inte vilken cykel som helst, hehehe..
Blev ju av med min dyra Scott cykel som kostade 7000:- i mitt egna garage för ett par uker sen..*GGR*..hade inbrudd, många blev av med ting.. men min älskade cykel, å den hade jag inte haft länge, sommaren då jag var gravid med Trulz fick jag köpt den..sen har den stått ostört i garaget..tills noen J-L snodde den, det värsta var att jag hade inte anmält den till falck, så jag fick en egenandel på 3000:-, men fick ialf tillbaka 4000:-..

Men så häromdagen så fick jag reklamblad hjem, å då hittade jag min nya cykel, så idag gick jag&Trulz till Rud för att gå kolla den, han hade en kvar i min stl.. 6990:- , men jag blev änna småkär ..heheheh.. så antingen imon el måndag skall jag hämta den!!

Åh F*N den som snor den.. kommer hemsöka personen.. heheheh..

Men denna gången låsa fast den i bodens galler+att anmäla den till falck, med en gång!!

Så nu bara köpa cykelvagnen, så skall jag&Trulz ut på äventyr till våren:) skall bli så kul:)hoppas han älskar det lika mycket som ja;)

3 kommentarer:

  1. Wow! Vilken cykel! Och vagnen är ju super! Trulz LÄR ju gilla när du cyklar med honom.. när allt liksom svischar förbi.. så jefla cool!!

    SvaraRadera
  2. :)Ja hoppas han kommer gilla det!!
    Cykeln e skit cool, men på bilden inga skärmar, å packethållare.. men det är det på den..

    SvaraRadera
  3. det kommer att bli jätte bra..trulz kommer att älska att sitta i den...

    SvaraRadera