lördag 31 december 2011

2012

 


Gamla året börjar gå till sitt slut.. det nya kommer emd hastande steg..
det är NU.. NU som vårt liv börjar.. hehehe..

På självaste Nyårsafton tog Trulz sina första 2steg helt själv.. han skrattade och kastade sig i famnen på mig.. jag försökte igen ställa honom upp, å släppa hans händer.. men ack nej, inte igen mamma.. men det bara kommer en dag då han bara går helt själv:)

Nyårsafton idag är inte som dom andra jag haft.. fast jag el vi har haft det gör mysigt..
Mysmat både för Trulzemannen&mig.. bad å mamma drack en Coffe Irish, ja ni kan undra, Coffe Irish, det är min egna.. mer kaffe å socker än konjak.. hahahaha.. men gott var det ialf;)
Sen vart det ett par ostbågar för Trulz.. men nu är det natta, el ialf lägga oss å se lite på tv..sen när lilltassen somnat så korkar jag upp Champagnen som jag var å köpte, ok, kl kansje inte ens är 12.. men vem vet, kansje sover.. hehehe..

Vill bara önska alla som läser min blogg ett rikitgt Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar