söndag 4 december 2011

2:e Advent ..

Nu är det andra söndagen i vår nya lägenhet.. mysigt..
Mamma har åkt, hon har vart här åh hjälpt oss, men jag hade önskat hon var här längre.. har liksom inte fått allt på plats än, men jag får ju bara ta lite då&då..
Får passa på när Trulz sover, men då samtidigt vill jag tat lungt, skriva lite på bloggen (som inte gjort på göra länge) prata med vänner, el bara ligga i soffan å kolla TV, aja det får gå som det går liksom..

Men fy fader vad grejer jag har.. inte sant.. massvis.. massvis, jag är en rikitgt hamster.. hahahaha.. får sluta med det, man behöver inte 40disktrasor, el 4st stora sköjmedel..hehehe..det som sagt tar plass..
Ok, denna lgh är större, men i den andra hade jag 3st boder som jag fyllde gott.. här har jag bara en bitteliten bod, sen har jag dom fina garderoberna som hörnskåpet har jag till lite sånt..
Detta kommer bli bra till slut..

Här skall här fixas lite idag, har en som kommer å hjälper mig med badrumsskåpen och kansje lite annat:)
Sen skall jag fixa alla dessa boxarna med internet, telefon mm.. herrigud kan man inte bara få en box, en kabel??


Njuta 2:e Advent med Trulz <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar