onsdag 7 december 2011

Inte långt kvar nu.................... tror jag..

Trulz har ju länge ställt sig upp själv, gått runt bordet mm..
Den nya grejen som är nu är att han står vid sin matstol, släpper händerna å tar ett ½ steg själv, men sen upptäcker han att han inte håller i något å då sätter han sig ned på knäna..hihi.. så han är fortsatt lite vinglig på sina egna ben..
Men jag tror inte det är så länge kvar tills han går själv, men inget som jag skyndar på.. men jag följer noga med vad som händer..så man är där då som första stegen tas..:)

Glädjer mig till den dagen han börjar gå <3

2 kommentarer:

  1. Han är så duktig lille Trulz! Det kommer när du minst anar det...som med Melvins krypande...från en dag till en annan kryper han och inte lite snabbt heller....:-)

    SvaraRadera
  2. Å sen kommer du önska att han kunde sitta still nån gång.. hehe

    Puzz

    SvaraRadera