måndag 12 december 2011

Första Julkorten&kalender klara!!

Ja detta året var det xtra kul å göra egna Julkort på Trulz såklart.. åh en egen kalender med massa fina bilder på Trulz, har även lagat en annan sak, men det kan jag inte skriva här, för min syster läser min blogg.. hehehehe.. då förstör jag ju överraskningen..;)

Men det tog tid med kalendern asså, det var inte det lättaste jobbet å bara välja ut 12st bilder när man har över 1500.. hihihhii.. men jag lyckades till slut!!
Hoppas nu dom blev lika fina i verkligheten som på nettet..hmm, annars blir jag skogstokig!!

4 kommentarer:

  1. iiiiihh!! ÖVERRASKNING?! Va spännande! ledtråd? ;)


    <3

    SvaraRadera
  2. Hmm, ja du förvänta dig inte så mkt.. bara en liten sak:)

    SvaraRadera
  3. Haha...jag vet...jag har också gjort almanackor med bilder på Melvin. Gjorde lika dana förra året och de var väldigt uppskattade. Dock var jag tidig..beställde redan den 15 oktober (halva priset då :-) ) Julkort har jag också fixat...kul när man har en sötis att placera på dem :-D

    SvaraRadera
  4. Ja gör skoj.. bara att mina kort detta året kommer lite senare ;) vart lite mye nu med flytten å så.. men bättre sent än aldrig el hur??

    SvaraRadera