söndag 11 december 2011

Ensam..

Ok, för att vara alena mamma, det går hur bra som helst.. men när vi kommer till att flytta å få iordning allt hemma.. då är det inte ok att vara alena.. får liksom aldrig gjort det jag vill..inte ens en tanke på att sätta igång med köket, vilket jag igentligen MÅSTE.. men börjar ja så kommer Trulz tröttna å då står jag där med alla kökssaker..*suckar*..
Så just nu så är det inte ok att vara ensam..

Skall inte klaga på min lille snälla söta son, för han är med då jag grejar, självklart till slut tröttnar han, åh det kan väl vilken normal människa förstår, el hur?? 
Han är så duktig å snäll å sitter där med skruvmeslen å hammaren å hjälper till (stjälper;)hihihi..

Så nu bara längtar jag tills mamma&sis skall komma, då hoppas jag att dom hjälper mig ialf få ordning på köket, för det är det jag inte får tid till att göra, sen skall jag be syrran dra på Ikea med mig å handla småting.. sen tar vi boden..sen är vi KLARA:)

För det är la vad familjen skall vara till för.. hehehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar