fredag 18 maj 2012

17:e Maj


Ja då har det vart firing av Norges nationaldag för andra gången för Trulz.. men förra året var han ganska liten, så iår var det stas:)

Visste inte först vad jag ville göra, men så snacka jag med en väninna om att kansje vara med dom, men så ville jag inte det heller..
Kände jag ville inte bestämma något, dels för att jag inte var säkert på vad jag ville och oxå för att jag haft lite ont i knät.. så jag bara bestämmde ingenting!!

Men så, men så.. fick min andra väninna reda på att ja inte skulle göra ngt, fast hon bor på andra sidan byen, så lite sån att jag drar mig för att åka dit..åh sen vet jag att jag kan ligga över för hon har ett gästrum, men jag är en sån hemmatjej, heheheh.. men Sissel, som hon heter sa att hennes dotter kan hämta oss och köra hem oss på kvällen, åh det kan man ju knappast tacka nej till ;)

Vi vart inom Oslo, barntåget där och skulle hämta upp hennes son som gick med i tåget..
Gud va folk, som tur var så sken solen:)
Sen åkte vi hem å fixade grillmaten, sen skulle vi iväg å finna Mangleruds lilla barntåg, men vi hittade inget tyvärr..
Vi grillade, käka och drack gott hela em/kvällen.. dansade, hihihi..jag tom drack 2st starkisar;)
Åh alla som vanligt blev förälskade i min lille gossing <3
Spec Jannicke, åh även Trulz gillade henne, han blev tom lessen när hon skulle på toa, hihiihih..

På vägen hem somnade han i bilen, som förväntat, vad skall man göra liksom för att han ej skall somna.. men det fick ju bara gå som det gick.. jag hade turen för han sov igenom hela avklädningsprocessen&påklädning av pyjamas..bara lägga honom ned.. så sov han..BUMS!! hiihhi

Så tack en gång till för en fin dag:)
Det kan man verkligen kalla vänner som hämtar&lämnar oss..

Sen till det mindre tråkiga på 17:e Maj.. som vanligt hade jag ju tatt många många kort, så skulle jag lägga över dom från minneskortet till datorn, vilket jag gjorde( trodde jag )så nu när jag skulle skriva lite å lägga up lite bilder så är dom borta, och tyvärr har jag då tömt minneskortet :( ..hoppas bara Sissel har några bilder.. vet att Janne tog så gör fina bilder på mig&Trulz tillsammans :( aja, det är ju som sagt bara bilder och kvällen kommer ju finnas i hjärtat, men jag älskar ju bilder..hmm..suckar ..

Stiliga gutten min <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar