torsdag 24 maj 2012

Sandal leting..

Har nu suttit dom närmaste dagarna och letat efter sandaler till Trulz, ok, det finns många å välja mellan men så kommer vi till mig så som är lite knepig, hehehe.. tycker alla dessa sandaler ser så Bohemiska :O å jag är ingen Bohem, jag är en sportstjej;) då vill jag att Trulz oxå skall ha sportiga sandaler..

Men jag åkte ned till Sandvika och gick in i dom butikker där jag verkligen trodde jag skulle hitta just dom.. men ack ack nej.. det gjorde jag inte, där hade dom bara dom Bohemiska, hmm..
Men så gick vi in på Barnashus å där fanns dom, ok Geox, ganska dyra..men dom var så cooola å han var så kul i dom, å när han sprang så blinkade dom.. hehehe.. kansje mindre viktigt men dom var skit tuffa;)
Dom tog vi ialf!!


 Men så vill jag ju ha två par, ett par hemma som är lite finare, sen ett par i barnehagen som kan vara där å som han inte behöver vara så rädd om, ja som allt annat som jag har, ja dubbelt av allt.. för jag vill att han skall kunna leka, smutsa ner sig å vara ett riktigt barn utan att behöva tänka på vad han har på sig;)

Så vi hittade dessa oxå, inte lika dyra som dom innan.. men han måste ju ha så måste han..hehehe..
Åh dessa var oxå sportiga;)



Åh självklart hittade vi ett par kula shorts och två st linnen med till min lille gullegris..hehehehe..kläder kan han aldrig får för mkt av..hehehehe..


1 kommentar:

  1. hihi ser att Melle och Trulle har gått i lika dana sandaler i somras :-) De sistnämda har Melvin också :-D

    SvaraRadera