söndag 8 januari 2012

Söndags skrivning..


Kl e strax efter 13, Trulz sover gott, skulle igentligen ha vaknat 13, men vem har mage att väcka honom?? Inte jag ialf.. han får sova tills han vaknar..

Solen skiner in genom fönstren, jag ser igentligen inte ut.. för fönstren är så sketna att ja.. ok, ser solen och träna som har massa snö på.. men sen är det nog inte mycket mera.. hehehe.. men ställer mig inte i -5 å tvättar fönstren nu, det får allt väntas till våren!!
I bakgrunden är det någon barntv på..hihih..
Har just dammat, har sovrummet kvar men vill inte in där å styra när Trulz sover.. det får väntas till em..det är ju inte som det försvinner direkt..


Tittar emot spisefönstret, beskådar min snygga nya lampa som jag satte upp förut, riktigt schysst faktiskt.. skall ta bilde när det har blitt lite mörkare så man kan se den, åh det härliga skenet som blir :)
Är lite saker igen som jag vill ordna, men börjar komma oss till rätta, skall senare idag ev ta mig lite i köket el så kansje jag väljer att vi skall baka jag&Trulz, det sista lät nästan roligare.. hehehehe..
Men skall pröva å göra lite då&då, måste ialf ta tag i köket så jag får kontroll där.. men tar man bara lite var dag så är man klar ialf innan 2013, hahahaha..

Men först är det lunsj för oss båda och sen måste vi bara ta oss en tur ut på akebrettet, skall testa å åka ned för lilla backen.. får se hur jag gör..

Ha en strålande fortsatt söndag <3


 

2 kommentarer:

  1. Hekt rätt! Ta dagen som den kommer :) :) <3

    SvaraRadera
  2. Mysigt. Vi ska sortera Melvins kläder när han vaknar. Lägga ut det som är för smått (igen) och plocka fram ytte pyttekläderna till lillasyster :-) Ska bli kul att gå igonom lådan igen och se hur mycket min skatt faktiskt har vuxit :-) Melvin Somnade vid lunchen idag...samtidigt som han drack mjölk...så söt! Han drack och sov samtidigt alltså :-)

    SvaraRadera