tisdag 30 augusti 2011

Babysvömming kurs 2:)

Vi trotsade förkylningarna å åkte på babysvömmingen idag.. sen om det var så lurt det vet jeg ikke, nå är jag gör förkyld å Trulz e ikke noe bedre han, ikke sämre.. men men..
Men han tyckte det var gör skoj å komma i vattnet igen.. så fort vi kom i, el när Trude(instruktören)höll honom så jag fick gå i, så blev han helt vild;) sparkar med armar å ben.. ler bara av å se honom, han är så kul min lille kis:)
När vi ska samlas i en ring så ligger han där å sparkar med benen att alla andra mammor bara ler av/åt honom.. tror dom oxå tycker han är kul, för deras bebisar ligger där som miffosar.. hahahah.. det var en annan kille, Jörgen tror jag han hette som började härma Trulz efter en stund å det var lite kul..
Å idag skulle vi sätta på kanten å sen säga: nu skall vi hoppe(men det var noe annat på Norsk som jeg ikke husker, hehehe..) 1, 2, 3.. å så ned i vannet.. sen efter 2:e gången skulle vu dykke, men det gick gör bra, Trulz bara älskar sig i vannet..
Men vart dessvärre tvungen att ta han upp innan kurset slutade för han begynte frysa..å sen han redan var förkyld ville jag inte han skulle bli mere, men efter dusjen basta vi lite, å da pleier han bli varm å go;)
Efteråt satt han på sin filt på gulvet å åt kalops, förnöjd..sen var han mätt, tätt å go å tala vid;)

1 kommentar:

  1. Mysigt! Vi hade en dag i soffan jag och Melvin. melvin hade ju 38,9 i feber :-( han var ganska sliten och inte speciellt pigg.

    SvaraRadera