måndag 22 augusti 2011

Barn.. barn.. barn..lätt glömma sig själv:)

Det är ju som sagt ganska lätt att "glömma" sig själv när man får barn, kansje därför många mammor ser helt......ja just det ja;) men sån vill inte jag bli..därför tog jag köpte mig lite renovering till håret, en toning.. ok dom har frissa här i landet, men asså seriöst slänga 1500:- på ett ynka striper..NOT DO DAT!! det kunde jag göra när jag var singel, utan barn å ute på raggern;) men nu slänger jag hellre dom pengarna på min goa underbara.. bästa saken som finns i mitt liv, min son Trulz..

Men för mig är det änndå viktigt att se "bra" ut, åtminstone känna sig HOT, hehehe.. ialf komma överens med spöket i spegeln då man går upp på morgonen..

En eldröd+brun sa hon på H&M, som hjälpte mig å på råga på allt var hon frissa, så det hennes ide att blanda två stycken.. så då gjorde jag det..
DET BLEV VÄLDIGT RÖTT!!
Men det blev faktiskt skit schysst, så väldigt nöjd.. men  men men.. bör nok sola fjeset lite;)

Min väninna Jenny tyckte det var skit schysst, så det var kul å höra.. å en annan i barselgruppen tyckte oxå det var fint.. å inte säga om vad mamma sa: Åh det var ju gör fint:) hon som bara älskar den sortens färg..

Då skall vi bara sola fjeset lite.. sen är det stan el??
HAHAHAHAHA..


Minst inte ens när jag köpte något klädesplagg till mig, har ju allt..hmm..nä lilltassen får allt..han vill ha, el skall vi säga vad jag vill att han skall ha.. hihihiihi..

2 kommentarer:

  1. Hahaha...ja det var skitsnyggt! Och klart lilltassen ska ha allt mamma vill att han ska ha :-)

    SvaraRadera