lördag 27 augusti 2011

Mammas gutt .. så flink:)

Idag när vi skulle dusja, så tok jag inget olja i Trulz badvatten, tänkte att då kan han sitta utan att glida.. å det var så rätt så:)
Tänkte inte så mera på det, men så efter jag hade stellt honom klar så satt jag å prata med mamma i telefonen, så helt plötsligt reser han sig å SÄTTER SIG UPP.. åh jag bara, mamma , mamma, han sitter.. men det var ju i sängen så tok jag han ut på sin lekmatta, å där sitter han helt själv <3
Åh han satt länge, han satt stadigt..
Jag blev så glad att jag nästan lätt upprörd, hihihi..
Mamma sa att hon tror inte det är länge tills han bara ställer sig upp.. hehehe.. å att nu när hon kommer så måste vi sänka sängen!!
Det är så kul för nu händer det saker varenda dag, nu väntar jag bara in honom när han säger det är dags att stoppa brödskivor i munnen, har prövat men nä, så jag väntar på hans signal;)

Visst är det kul att gå hemma på mammaledighet, men åh vad kul det skall bli framöver, det händer ju saker hela tiden, å han växer å blir stor..
Tänk den dagen han säger : mamma <3




4 kommentarer:

  1. ja vilken känsla..när du sa det..det var jätte roligt att få vara med när du såg..nu såg jag inte det men jag var ju med...nu får vi sänka sängen hans..vad stor han ser ut..nu när han sitter..det är ingen baby längre det är en stor kille..det skall bli så roligt att komma upp och se honom.och dig med förstås...

    SvaraRadera
  2. Han är ingen baby längre.. han är en stor gutt.. å det bästa att han är min store gutt <3
    Ja det skall bli gör kul att du skall komma..:)

    SvaraRadera
  3. Men stora killen, han både tar sig fram krypandes och så sätter han sig själv upp också...Melvin kan inte sätta sig sig själv...det får vi göra men sitta utan stöd kan han och har gjort ett tag. Som jag har sagt förr...Trulz går förbi Melvin nu :-)

    SvaraRadera
  4. Hihihi..men måste hjälpa Trulz lite oxå J;)

    SvaraRadera