tisdag 16 augusti 2011

Store gutten min.. 8mån idag @->--------

Å hej å hå vad tiden går fort, idag fyller min lille gutt 8mån :) inte länge tills han är 1år..Ojjjjj, tiden bara rinner iväg, men det bästa är att det är inte över, allt börjar nu.. livet börjar.. å jag ser bara fram emot allt som kommer därtill..kärlek..

I måndags var vi 8mån kontroll, kansje inte kontroll, men sen lilltassen var så liten då han föddes och ligger under normal kurve så går jag&Trulz ofta dit, men ju mer han lägger på sig och närmar sig normal kurve så blir avstånden större mellan gångerna..
Har en helt underbar helsesöster/barnmorska, MajBritt heter hon..
Frågade henne i måndags om Trulz kansje var sent utvecklad.. då log hon lite å sa till mig: Maria, se på din son hur han krabbler på gulve;) Nej, det är han inte.. bara för att han är lite mindre än andra barn så betyder det inte att han blir sent utvecklad..
Igentligen visste jag ju detta, men det var skönt att höra:)

Han är ju så flink, hasar sig på golvet i hela lägenheten, å i sängen så ställer han sig på alla fyra, mamma sa att då tar det inte länge till han bara kryper iväg på alla fyra, hehehe..
Det är så kul att se alla stegen som han går igenom..

EXAKT nu kom det .han ställde sig på alla fyra, även om det bara var för en sekund:) så kul när jag sitter och skriver om det.. hihihi..

Min lille älskade Trulz.. du är mitt allt, du är mitt liv.. så som jag känner nu hade jag nog aldrig känt om du inte fanns .. <3

Mamma älskar dig över allt annat <3






3 kommentarer:

  1. Sicken sötnos, han börjar verkligen bli en stor kille. Han växer kanske snart om Melvin. Och han lär definitivt krypa innan Melvin. T får helt enkelt hålla lektioner i krypning medan jag lär dig virka ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, men virkningen kommer ta mye lenger tid än att Melle å krypa..hahahaha..
    Nja vi får la se, kansje Melle bara ställer sig op å går å säger Hey yo Trulle, se vad jag kan;)
    Ja han har blitt stor.. å det värmer med tanke på han var så liten..
    Storgutten min <3

    SvaraRadera
  3. ja det går fort nu..hahaha virkning ja det tycker jag att hon skall hjälpa dig med..

    SvaraRadera