måndag 29 augusti 2011

Budrunda&fiskbullar på samma dag;)

Så nu idag var vi nede å la bud.. så ikveld är det visning igen.. så imon kl.12, om det inte kommit in några mere bud så är den VÅR!!
Men budrunda tror jeg nok att det blir.. en spännande dag imon med både budrunda och babysvömming:)

Men inte lika spännande med fiskbullar och vit sås.. Trulz gillade det inte, el så var det för att det var för stora bitar, första gången jag prövade en burk för 8mån.. slängde det så tok jag frem kalops för 6mån å det gick ned:) men skall även pröva imon till middag ngt annat för 8mån, så får jag veta exakt om han gillade det el om det var för stora bitar..
Inte lätt när man är liten å inte kan berätta att mamma detta var inget jag gillade..

Ellers är han ju kempe flink min lille gutt..


1 kommentar:

  1. Vilket märke tog du? Vi kör med Småfolks och där är inga bitar alls i fiskbullarrätten. Om T tyckte det var stora bitar i Fiskbullarna så kommer han inte vilja äta de andra rätterna från 8 mån. De andra rätterna däremot kan innahålla centimeterstora bitar. Fin han är förresten med moroten i handen i ukens bilde :-)

    SvaraRadera