tisdag 23 augusti 2011

Den INTE efterlängtade damen kom idag...........:(

Trodde aldrig hon skulle komma mera, ialf inte så länge jag ammade, sen har jag en väninna, hon fick inte besök av henne på 3år, tänkte ja att hoppas det gäller mig med.. men ack nei, så heldig var ikke jeg :(
Så just idag kom hon, då ja skulle tömma den gamle bokhyllan som ett par skulle köpa.. just idag kom hon då jag skulle få upp den nya byrå (tv bänken), varför just idag?? Åh varför för huvudtaget??
Ganska skönt att inte ha henne här liksom, har ju vart ett tag utan henne, å jag kan lova saknar henne inte.. inte det minsta..
Men bara bita i det sura äpplet, ta en tablett och somna å hoppas när jag vaknar att hon har gått sin väg..
Hmm..

Ikke bare bare å vare kvinne ass..

2 kommentarer:

  1. Usch fy, men du har haft tur som har varit utan henne så länge ändå. En annan fick ju tillbaka henne redan i januari.

    SvaraRadera
  2. Syns ikke hun e noe hyggelig i detheletatt :(

    SvaraRadera