söndag 28 augusti 2011

Jag&Trulz har vart på visning:)

Några dagar närmare vår egna lägenhet kansje..
Var idag å såg en lägenhet på området Rykkinn här i Baerum, faktiskt en lägenhet som jag vart inne i förut, å då jag var inne så tänkte jag att en sådan här hade jag kunnat ha:)
Denna var ljus å fin, man kände sig välkommen.. det enda som är lite negativt är att det är inte så stor balkong..hmm, änna van att ha den stora jag har nu..blitt lite bortskämd med det..men förutom det så var den fin, stor inne liksom..å det är ju det viktigaste..
Sovrummet var nyoppusset, så det var fint, å det kan man dela av så Trulz den dagen han trenger det få ett eget rum, mig spelar det ingen roll, bara jag har någonstans å sova, hehehe..men även i storarummet så kan man laga en sovalkov(men tror jag fördrar sovrummet å dela av), just nu en massa stora garderober, å det var bra..
Köket var för sig, lite slitet kansje, el lite av luckorna..men det är ju sånt man kan köpa nytt, Cecilie sa att det fixar sig..
Golvet i V-rum måste man göra något med..men det ordnar sig det oxå..
Absolut ett område jag vet vi kommer trivas:) mkt barnvänligt, nära buss, nära barnhage, butikker mm..å rimligt pris, än så länge står den på 1,580, men jag lägger inte mer än 1,7..
Så imon ned å skriva skriftligt att jag vill lägga bud, sen börjar budrundan..spännande..senast tisdag får man veta hur det gått:)
Så pirrigt.. nervöst..kul..ja allt på samma gång..
Vill inte bo här längre(där ja bor nu, inte mitt liksom)vill ha ngt eget till oss, där man kan måla, fixa som man vill..
Allt ordnar sig..blir det inte denna så blir det en annan..
Men jag sa till mamma&Cecilie att jag har en magkänsla att denna kommer bli min:)
Vi får se!!
Natti natti..


2 kommentarer: