lördag 3 september 2011

Bad med bollar:)

Fredag hade vi mysdag med tane Cecilie&Ulrich.. vi var å tittade lite på kläder, sen gick vi en sväng till Babykroken på storcentrat, jag ville se hur Trulz var inne på lekrummet, där han kan krypa omkring lite..
Han kröp la inte så mkt, men jag satte han i havet med bollar, ÅH det var kul..hihihi.. han satt där å kastade bollarna å jag kastade till honom.. så söt..
Sen kröp han lite på golvet å lekte lite med leksakerna som var där, det tråkiga var ju att det var inga andra barn å Ulrich är ju liksom 3år, så han vill ju inte vara inne i barnkroken.. hehehe..

Men tur va att så slapp jag betala, annars hade man fått betala 40:- för, cirkus 15min.. hmm, men jag fattar att ju det måste ju gå runt, men jag tycker att sånna små barn borde det vara gratis, dels så lämnar man ju inte dom ensamma, el inte jag ialf, sen så tröttnar dom ganska snabbt.. ja ja, slapp denna gången, men andra sidan e det ganska mysigt för honom så jag skulle gott kunna betala ialf;)

Skall nog gå dit flera ggr.. hihihih..

2 kommentarer:

  1. Haha så söt! Får nog låta M också testa det en gång :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det var kul.. kansje vi kan ta en fika samman veckan som kommer, men bara så du vet så är mamma med då, men det kansje inget gör??

    SvaraRadera