torsdag 29 september 2011

Målarfärg i BOX:)

Vilken tur man känner en målare som känner en annan målare, som dessutom bor i Norge å jobbar för Norges största målerifirma :) så nu har jag best färg till alla väggar, tak, ev skåpluckor (inuti), badrumsfärg och griffeltavelfärg till hela lgh.. bara 2500:- + att Danne fixar rollers, penslar, täckpapp, hur heldig får man bli?? hihihihi..
 Åh målarn kommer hem till mig till min nya lägenhet å lämnar färgen tom, lyx;) så skall bara ringa en vecka innan jag skall ha den, det är ju bra!!

Jag skall ju som sagt måla alles själv, men jag är så noggrann att det kommer inte bli ngt probs..hihihi..har tänkt måla hela lgh helt vitt, för jag vill kunna inreda med olika färgstarka färger istället..blir oxå på ngt sätt mkt större när man har vitt..
Kommer bli grymt kul å flytta å sätta igng å måla, å ännu roligare när allt e klart:)

2 kommentarer:

  1. ja det kommer att bli jätte bra....och inte dumt när man har kompisar..som ställer upp...

    SvaraRadera