lördag 3 september 2011

Jag kan...........sa Trulz;)

Igår när jag vaknade så ser jag bara ett stor smile&ett bar bruna stora ögon som tittar på mig.. då står han på knäna i sängen:) hihihi, tur är min säng exakt brevid så om han hade, så hade han ramlat ned i min säng..
Men dags att sänka sängen tror jag, tur mamma kommer på måndag, då får hon hjälpa mig med detta!!+ så mkt mera.. hehehehe.. passa på vet du;)

Senare på dagen så lekte Trulz på sin lekmatta med sina leksaker.. så nästan ställer han sig upp, han har liksom börjat sitta på knä, å ibland ser man att han himlar med ögonen för då e han på väg att ramla bakåt, men det går liksom inte sen han sitter på fötterna, hehehe.. men så kul å se på honom..
Som när jag sitter på golvet så kommer han krypandes, sen tar ja fram mina händer å säger: kom du Trulzen.. så sträcker han sin ena hand å tar sin i min hans.. så tar han andra handen, så sätter han sig på knäna, drar sig fram mot.. å sen så ställer han sig upp, med hjälp av mig såklart <3 men bara så flink..


Funderar kansje på å gå köpa en sådan där gåvagn, kansje tidigt?? Men han vill ju gärna stå.. han behöver ju inte stå hela tiden, men jag tror att skulle han få en sådan så står han om inte så länge till.. hihihi.. kul då!!


2 kommentarer:

  1. Fanken vad det går snabbt för T då...Melvin det är dags att ligga i hårdträning ;-)

    SvaraRadera
  2. Hehehe, jag bara låter han vara liksom..:)

    SvaraRadera